Термінали на деяких станціях зняли

За словами жінки, 24 лютого на двох станціях метро їй відмовилися поповнити проїзну «зелену» картку за допомогою банківської карти. Співробітники метро обґрунтували це тим, що «термінали зняті».

Жінка уточнює, що на сайті метрополітену і на касах все ще висять оголошення про те, що поповнити картку можна за допомогою банківського терміналу.

Як пояснюють співробітники метро

У коментарі до запису заступник начальника Київського метрополітену Наталія Макогон розповіла, що в метро поступово виводяться з користування банківські термінали. Їх замінять автомати для продажу й поповнення е-квитка.

Вона наголосила, що перехід на нове обладнання закінчать 1 квітня. Тому можливість оплачувати поповнення проїзного через банківську карту буде зникати на різних станціях метро й надалі.

Читайте також: У Києві введуть єдиний місячний проїзний на всі види транспорту. Названі ціни

Як працюватиме єдиний е-квиток

Нагадаємо, з 1 квітня в метро і наземному транспорті Києва діятиме єдиний електронний квиток. Також вводиться «туристичний» добовий проїзний.

Єдиний електронний квиток, крім метро, можна буде використовувати для оплати проїзду в автобусах, трамваях, тролейбусах, електричках і фунікулері.

«Розроблена нова гама проїзних квитків. Наприклад, пасажир користується метро і тролейбусом двічі на день протягом 21-го робочого дня в місяць. Отже, він здійснює 84 оплати за проїзд.

Читайте також: Приват запустив сервіс поповнення KyivSmartCard і проїзних у метро

У такому випадку йому вигідно придбати проїзний квиток на 92 поїздки. Вартість кожної такої поїздки складе вже не 8, а 6 гривень 25 копійок. При цьому, 8 поїздок залишаються «резервними». Базовий тариф при цьому залишається на рівні 8 гривень за одну поїздку», — йдеться в повідомленні.

Що робити з раніше купленими поїздками

  • У КМДА відзначають, що придбані до 31 березня 2020 поїздки на пластиковій безконтактній картці, яка діє виключно в метро, будуть дійсні до 31 березня 2021 року.