Чому це зручно

«Ми підключили до сервісу check.gov.ua всі основні державні органи… Це означає, що українцям більше не потрібно буде гаяти час на те, щоб принести в ці органи банківські квитанції про сплату», — написав Дубілет.

Міністр уточнив, що сплачувати послуги можна через інтернет-банк або мобільний банківський додаток (можна прямо на місці), а потім надати номер квитанції працівнику держустанови.

Читайте також: Дубілет пообіцяв скоротити споживання паперу в Кабміні вдвічі

Читайте також: В Україні введуть е-довіреності на додаток до паперових

Які держоргани приєднали

Зокрема, під'єднали:

  • сервісні центри МВС (водійські посвідчення, довідка про несудимість);
  • Міграційну службу (паспорти, закордонні паспорти);
  • РАЦС (всі послуги з народження, шлюбу);
  • Центри надання адмінпослуг (послуги Міграційної служби та РАЦС);
  • послуги в обласних державних адміністраціях (ліцензії, виписки).

Очільник відомства наголосив, що працівники цих установ отримали службові інструкції: «Якщо раптом хтось зі списку вище все одно вимагає квитанцію у паперовій формі, дзвоніть нам на гарячу лінію 1545».

Читайте також: В Україні запустили сервіс перевірки е-квитанцій для оплати держпослуг

Які банки підключені до сервісу

Поки що до сервісу підключені два банки — Приватбанк і monobank, але найближчим часом мають приєднатися інші банки.

Раніше повідомлялося

  • Про можливість скасування обов'язкових паперових квитанцій Дубілет вперше повідомив 29 листопада 2019 року. Тоді він зазначив, що сервіс, який дозволяє перевірити справжність квитанції, він розробляв під час роботи з Приватбанком та Monobank.