Першу позицію вже котрий місяць займає проект monobank, реалізований на базі Універсал Банку. Цікаво, що сам Універсал знаходиться в рейтингу тільки на 9-ому рядку.

До трійки кращих, за версією користувачів, минулого місяця увійшов Таскомбанк. Він витіснив з цієї позиції Ощадбанк, який переїхав на 4 рядок.

У топ-3 потрапила лише одна фінустанова з іноземним капіталом — Альфа-Банк Україна, який зайняв 2 позицію. Він же став єдиним іноземним банком у п'ятірці кращих.

Читайте також: Очікуйте два роки: як в Ощадбанку обмінюють зношені долари

Що стосується першої десятки, то до неї увійшло всього 3 банки з іноземним капіталом — Альфа-Банк, польський Кредобанк (6 місце) і австрійський Райффайзен Банк Аваль (10-е місце).

Більшість «дочок» іноземних груп опинилася у хвості рейтингу. Наприклад, Креді Агріколь Банк посів 13-ту позицію, а його «співвітчизник» — французький Укрсиббанк — передостанній, 19-й рядок.

Угорський ОТП Банк читачі поставили на 18-е місце за якістю сервісу. Навіть «дочка» російського Сбербанку опинилася вище — на 17 рядку.

На які банки скаржаться клієнти

За січень 2020 року читачі «Мінфіну» залишили на сайті 311 заявок зі скаргами на роботу банків. Фінустанови розглянули та дали відповідь за кожною третьою заявкою. Відповіді на свої запитання отримали 115 користувачів. Про це свідчить Народний рейтинг банків, які щомісяця аналізує «Мінфін».

Користувачі традиційно скаржилися на найбільші банки — Приватбанк, Ощадбанк і Альфа-Банк — 95, 63 і 43 заявки відповідно. Цілком закономірно, адже саме у цих фінустанов найбільше роздрібних клієнтів.

Читайте також: Ідеальних не буває: добірка скандальних відгуків про банки

Приватбанк за минулий місяць зумів розглянути 28 скарг, Альфа-Банк — 26, Ощадбанк — 23. monobank відреагував на 11 заявок з 29.

У січні клієнтів хвилювало:

  • чому банки не хочуть приймати нові або, навпаки, старі купюри і копійки;

  • звідки виникають кредити на «рівному місці» або як без попередження змінюються кредитні ліміти;

  • хто проводить транзакції за карткою, якщо її власник нічого про них не знає;

  • хто відповідає за повернення грошей, які зникли в терміналі.

Не мовчи — розкажи, що турбує

Рейтинг формується на базі оцінок, які ставлять фінустановам користувачі «Мінфіну». Він відображає їхню думку про рівень сервісу в тому чи іншому банку і не має відношення до фінансових показників установ.

Народний рейтинг дає користувачам можливість ефективніше спілкуватися з банками. На нашому сайті фінустанови можна похвалити або посварити, в залежності від ситуації. Якщо виникла проблема, про неї можна розповісти в коментарях і залишити заявку на вирішення. «Мінфін» відправить її в банк і буде стежити за розвитком ситуації.

До рейтингу потрапляють тільки ті банки, про яких клієнти залишили на «Мінфіні» 100 і більше підтверджених відгуків. Детальніше з методикою можна ознайомитися тут.