Що підштовхнуло до запровадження проекту

Бізнес скаржиться чи не найбільше саме на листування з військкоматами через те, що їм потрібно відсилати значні обсяги даних та ще й у паперовій формі.

«Як відомо, зараз компанії подають по своїх співробітниках звітність у податкову службу. Наша ідея проста: додати в цю звітність пару полів по військовому квитку та «вбити», таким чином, паперові документи», — повідомив Дубілет.

Він зазначив, що для такого рішення державі не потрібно буде створювати додаткових ресурсів для обміну інформацією та витрачати на це ресурси.

Плани Уряду

Уряд планує скасувати обов'язок роботодавців повідомляти військкомати про будь-які зміни у даних своїх співробітників.

«Тут рішення очевидне: зробити автоматичний збір інформації з уже наявних реєстрів і автоматично надсилати ці дані до військкоматів, не відволікаючи бізнес», — зазначив міністр.

За словами Дубілета, запровадити нову систему спілкування бізнесу з військкоматами планують вже до кінця 2020 року. Для цього, зокрема, потрібно змінити законодавство.