Ця сума включає загальні збитки як у далекому, так і приміському залізничному сполученні.
Раніше в компанії говорили про те, що пасажирські перевезення фінансуються за рахунок перехресного субсидування за рахунок доходів від перевезень вантажів.
При цьому Укрзалізниця закупила в 2019 році 18 нових пасажирських вагонів і ще 26 отримає в 2020 році. Вагони виготовлені на Крюківському вагонобудівному заводі.
Читайте також: Як на літак. Укрзалізниця хоче змінити принцип продажу квитків
«Придбання пасажирських вагонів здійснюється за рахунок компанії. Укрзалізниця не отримує фінансування з державного бюджету для оновлення пасажирського рухомого складу, як це передбачено законом», — йдеться в повідомленні.
Крім закупівлі нових УЗ також оновила парк пасажирських вагонів за рахунок капітально-відновлювального ремонту (КВР), що значно подовжує термін їх експлуатації.
Читайте також: Укрзалізниця запускає новий поїзд до Берліна
Зокрема, в 2019 році компанія оновила 29 вагонів: термін їх експлуатації продовжено на 14 років.
«Загальна сума інвестицій у КВР в 2019 році перевищила 340 млн грн», — зазначають у повідомленні.