Друге і третє місця посіли блогери Dude Perfect і Nastya, які заробили в 2019 році $20 млн і $18 млн відповідно. Решта з топ-10 отримали сукупно $162 млн.
Як стати мільйонером
В 2019 році Раян Каджи з каналу Ryan's World заробив на $4 млн більше, порівняно з 2018 роком. Він щодня випускає нове відео для своїх 22,9 мільйонів передплатників. Ролики швидко набирають мільйони переглядів, а деякі перевищили мільярд переглядів.
Найпопулярніше відео на каналі Раяна набрало 1,9 млрд переглядів. Воно триває 5 хвилин 56 секунд. На ньому він бігає в саду навколо надувної конструкції і дістає пластикові яйця з іграшками всередині.
Свій канал Раян Каджи започаткував у віці 3 років, розпаковуючи іграшки на камеру. Сьогодні він ще й проводить наукові експерименти у своїх відео. Він також вийшов за рамки YouTube, випустивши лінійку зі 100 іграшок, одягу та інших подібних товарів. Раян знімався в шоу на Nickelodeon і уклав договір зі стримінговым сервісом Hulu.
Щастить не всім
За словами автора книги «Ютубери» Кріса Стокела-Вокера, більшість YouTube-блогерів не можуть навіть перевищити поріг бідності.
«Більшість людей, які запускають канал YouTube, хочуть стати інфлюенсерами, але не зможуть цього зробити. 96,5% YouTube-блогерів не отримують від реклами достатньо, щоб перевищити поріг бідності. Зі збільшенням числа авторів на платформі конкуренція лише посилюється», — говорить він.
Відео на YouTube з дітьми отримують в середньому в три рази більше переглядів, ніж відео від інших топових блогерів, повідомляє дослідження Pew Research Centre.