Для чого цей сервіс

За словами Дубілета, сервіс заощадить українцям купу часу. З його допомогою можна перевіряти квитанції в електронній формі, а не вимагати їх у папері з мокрою печаткою.

«Зараз, якщо ви платите держпослуги (паспорт, авто, загсу тощо) — у вас вимагають квитанцію з банку. Тому ви зазвичай не можете просто платити через інтернет-банк або мобільний додаток», — пояснює Дубілет.

Читайте також: В Україні введуть е-довіреності на додаток до паперових

Також він додав, що часто в місцях надання послуг знаходяться каси банків з величезними комісіями. Новий сервіс дозволить платити через смартфон, а не через ці каси. Таким чином, людина буде економити не тільки час, а й гроші.

Як це буде працювати

  1. Ви надаєте код квитанції замість паперової квитанції про оплату адмінпослуги.
  2. Ревізор платежу перевіряє його за цим кодом на сайті check.gov.ua.

При цьому, зазначив Дубілет, паперовими квитанції можна буде паралельно користуватися й надалі.

На фото показано, як сервіс працює з квитанціями monobank при введенні коду квитанції, і що сервіс покаже перевіряючому.

Які банки підключені до сервісу

Поки що до сервісу підключені два банки — Приватбанк і monobank, але найближчим часом мають приєднатися інші банки.

За словами Дубілета, протягом місяця установи, які надають держпослуги, отримають нові інструкції, згідно з якими вони повинні будуть приймати електронні квитанції.

Додатково запустять гарячу лінію, куди українці зможуть скаржитися, якщо держслужбовці будуть відмовлятися приймати квитанції в електронній формі.