На розсуд журі ПУМБ надав наступні кейси: рекламну кампанію по залученню депозитів, рекламну кампанію з просування кредитної картки, спонсорський проект на ТРК Україна та проект з просування молодіжної фестивальної картки на музичному фестивалі UPark.
«Другий рік поспіль команда маркетингу ПУМБ отримує нагороду за ефективність та стає кращою у своїй категорії. Нам дуже приємно, що маркетингово-комунікаційні активності ПУМБ знайшли відгук не тільки серед споживачів, а й серед професійної спільноти. Дуже відповідально бути першими, драйвити категорію та змінювати відношення до банківських продуктів», — коментує Наталія Демиденко, керівник управління маркетингових комунікацій та брендингу ПУМБ.
Маркетингові команди компаній-учасниць оцінювали провідні експерти України, які враховували ефективність, креативність та клієнтоорієнтованість.
Effie Awards Ukraine – найавторитетніша нагорода у галузі маркетингових комунікацій в Україні. Рейтинг Best Marketing Teamsрозраховується на основі нагород Effie Awards Ukraine, результатів креативного сезону компаній за останній рік, нагород, які отримали кампанії у конкурсі Best Marketing Innovations, медійних бюджетних показників (WGRP в ТБ та GRP для інтернету), кількості іміджевих та промокампаній, долі маркетингового бюджету на рекламно-комунікаційну активність.