До приходу в фінансову галузь Ксенія отримала різнобічну експертизу в таких компаніях-лідерах індустрій, як Philip Morris International, Danone та Bayer. За більш ніж шістнадцятирічний досвід у сфері стратегічного маркетингу Ксенія Сікорська займалася побудовою позиціонування брендів, розробкою комунікаційних платформ і кампаній для запуску та просування брендів.

«ПУМБ для мене цікавий виклик, як з точки зору індустрії, так і більш глибинного розуміння клієнта і клієнтського досвіду, – розповідає Ксенія Сікорська. – А ще ПУМБ – один з найбільших банків країни і при цьому таких, які швидко розвиваються, і мені дійсно приємно стати частиною такої сильної команди».

Серед головних викликів, які Ксенія ставить перед собою на посаді маркетинг-директора банку, – розробка і впровадження нового позиціонування і комунікаційної платформи для ПУМБ, а також підвищення ефективності та досягнення максимальної синергії всіх функцій команди маркетингу з фокусом на комунікації, діджитал, сервіс дизайн і PR.