Програма розвитку менеджерів KredoTalentClub була започаткована в Кредобанку у 2017 році та базується на методології Інституту Гелапа з ідентифікації сильних сторін та розвитку потенціалу працівників. Одним із аспектів цієї методики є ідентифікація ТОП-5 талантів працівника, усвідомлення сильних сторін та формування індивідуального шляху їх подальшого розвитку. Перші два етапи програми охоплювали регіональних директорів та керівників відділень банку. У 2019 році у програмі беруть участь 115 керівників як мережі відділень, так і головного офісу банку.
«Започатковуючи програму розвитку талантів для керівників Кредобанку, ми мали на меті розвивати людей, бо саме вони впливають на реалізацію цілей організації. Методики Інституту Гелапа дали змогу керівникам ідентифікувати свої сильні сторони та навчитися розвивати таланти своїх підлеглих. Результатом роботи програми є не тільки відзнака премії «HR-Бренд Україна», а й конкретні бізнес-показники – істотне зростання рівня продажів (продаж ключового кредитного продукту зріс на більш як 40% рік до року ) та підвищення рівня емоційного залучення працівників, що призвело до скорочення кількості звільнень за власним бажанням на третину», – говорить ініціатор програми, виконавчий директор напрямку управління мережею Кредобанку Соломія Говоруха.
Премія «HR-Бренд» має на меті популяризацію сучасних методів управління персоналом у професійній HR-спільноті та підвищення значущості комплексної роботи над проєктами, націленими на розвиток HR-бренду компанії. Цей унікальний конкурс HR-кейсів дозволяє простежити актуальні тенденції та нові, ефективні ідеї, що з'являються у галузі, а також дає можливість детально вивчити ті HR-інструменти, які компанії-лідери використовували протягом останнього року. Проводиться в Україні з 2011 року. Організатор премії – група компаній HeadHunter.