Україна як варіант доставки з'явилася і в картках деяких товарів, але ця кнопка — поки неактивна.

«Можу припустити, що це поки склад не в Україні, а місцевий торговець і/або дилер китайського торговця, що постачає цей товар», — коментує ситуацію Сергій Арабаджи, засновник сервісу Hotline.

На його думку, експансія китайського ecommerce на український ринок буде продовжуватися, і це погано позначиться на місцевих підприємцях. За його даними, китайські онлайн-компанії отримують близько $100 млн з українського ринку щорічно.

Читайте також: Розпродажі на AliExpress «поклала» платіжні сервіси Приватбанку

В компанії Укрпошта, яка співпрацює з Поштою Китаю по доставці товарів з китайських інтернет-магазинів в Україні, навпаки, вважають, що така експансія позитивно вплине на ринок.

З приводу доставки з України у компанії зазначили: «Ця функція має локальний характер і працює для приватних підприємців, які зареєстровані на платформі і мають свій невеликий склад в Україні».

Читайте також: Засновник Alibaba розповів, чому традиційним банкам буде складно

Також, в компанії додали, що Укрпошта зацікавлена в тому, щоб у Aliexpress було представництво в Україні. Тут є великий попит на товари з Китаю та це дозволило б українцям швидше отримувати замовлення.

Раніше повідомлялося

Кількість замовлень українців з AliExpress за 10 місяців цього року зросла на 70%. Це вивело Україну на друге місце за темпами зростання на маркетплейсі.

Читайте також: Justin запустив міжнародну доставку з Amazon, AliExpress, eBay (ціни)