Мета запуску платформи

Об'єднати малий і середній бізнес з професійними консалтерами. Творці очікують, що в майбутньому платформу щомісяця будуть відвідувати близько 30 тисяч користувачів.

Як буде працювати

  • Платформа буде працювати наступним чином: консалтери записують 20-ти секундні ролики, в яких повинні коротко про себе розповісти.

  • Представник бізнесу потім переглядає ці ролики і вибирає, до якого експерту він хотів би звернутися за більш детальним рішенням своєї проблеми.

За словами координатора проекту «Merezha» Павла Вдовича, малий і середній бізнес сьогодні не хоче працювати з консалтинговими агентствами, а йому простіше працювати з окремими спеціалістами. Саме для цього і була створена дана соціальна мережа.

На платформі готові працювати з підприємствами, у яких 250+ персоналу.

Запуск проекту поділений на дві умовні фази.

Перша: набір критичної маси. У цей період адміністрація платформи буде допомагати консалтерів оформляти свої сторінки і залучати бізнес.

Другий етап: відкриття платформи для більш широких мас.

У квітні-травні 2020 року на платформі повинні з'явитися нетворкери або мережевики, які будуть допомагати бізнесу конектитись між собою і залучати експертів.