При складанні рейтингу бралися до уваги такі параметри: вартість відкриття рахунку, вартість щомісячного обслуговування, комісія за зняття коштів з рахунку, плата за проведення платежу в межах банку, а також в інші фінустанови на паперовому носії та через систему «Клієнт-Банк», вартість закриття рахунку.

«Наші тарифні пакети РКО максимально адаптовані до потреб клієнтів малого та середнього бізнесу. Ми постійно працюємо над підвищенням швидкості, простоти і зручності обслуговування клієнтів в Ідея Банку. Особливу увагу приділяємо розвитку сучасних технологій і дистанційних каналів обслуговування, впровадження нових сервісів для клієнтів », — прокоментувала Юлія Соколова, Директор Департаменту по роботі з бізнес-клієнтами Ідея Банку.

Слід також нагадати, що продукти і програми для підприємців від Ідея Банку неодноразово займали провідні позиції в ренкінгу як «Простобанк Консалтинг », так і інших аналітичних агенцій.