Він працював у компанії з 2008 року, починав як директор з інжинірингу, а закінчив на позиції CTO у 2017 році. Невдовзі, після початку своєї роботи, Брендан створив унікальне середовище розробки програмного забезпечення та операційної діяльності, яке складається з невеликих, гнучких та багатопрофільних команд.

Експерименти у Booking.com є важливою частиною циклу розробки продукту. Щодня вони впроваджують у виробництво, виконують та аналізують сотні A/B-тестів для швидкої перевірки ідей. Ці контрольовані експерименти проводяться у всіх продуктах, від мобільних додатків й інструментів, які використовуються постачальниками житла до телефонної лінії й внутрішніх систем обслуговування клієнтів. Експерименти дозволяють скоріше й безпечніше впроваджувати новий код, швидко, а в деяких випадках автоматично відключати окремі функції при необхідності, а також підтверджують, що зміни в продукті надають очікуваний вплив на користувальницький досвід.

Тези Брендана:

  • «Кращий шлях вперед для нас — це організований хаос. Ключі до нашого успіху — у прийнятті рішень на основі даних й розробка продуктів на основі цих даних».

  • «Щоб створити продукт, який отримає глобальне поширення, вам потрібен доступ до інших культур».

  • «Створити висхідну культуру, в якій збій вбудований в систему».

Мова: English (без перекладу)

Дата та час: 16 грудня,19:00

Місце: UNIT.Factory, Дорогожицька, 3

Реєстрація за посиланням.

Участь безкоштовна, після попередньої модерації.

Захід призначений для технічної аудиторії.

Організатором та модератором заходу виступає компанія Preply.com в партнерстві з UNIT.City.

Читачам minfin.com.ua знижка – 15 % по промокоду: UNIT4Treeum