Експерти в області фінансування поділилися декількома слушними рекомендаціями, які сприяють зниженню витрат на оргтехніку та її експлуатацію.
3 способи заощадити на придбанні офісного обладнання для некомерційних організацій
Аби витрати на покупку комп'ютерної техніки та периферійного обладнання не виходили за рамки запланованого бюджету, представникам держустанов варто дотримуватися таких правил:
1. Замість кількох окремих девайсів купувати один багатофункціональний пристрій професійного рівня. Актуально для оптимізації діловодства на підприємствах з документообігом великого обсягу. Чим більша кількість друкованих та електронних документів використовується в процесі функціонування держустанови, тим доцільніше установка та експлуатація пристрою типу «все в одному» (МФУ).
Важливо: В MOYO можливо придбати ергономічні МФУ Canon для комерційних і некомерційних (державних) закладів за адекватною ціною.
2. Віддавати перевагу високоякісній продукції відомих брендів. Утримання та обслуговування дешевих пристроїв низької якості від невідомих виробників, зазвичай, обходиться набагато дорожче, ніж придбання якісної техніки з вищого цінового сегмента. Маловідомі торгові марки часто відмовляються від виконання гарантійних зобов'язань, в разі виникнення непередбачених збоїв в роботі їхньої продукції.
3. Від застарілих технологій переходити до інноваційних. Щоб уникнути «простоїв» в роботі периферійної техніки й при цьому заощадити на її покупці, представникам держустанов варто звернути увагу на нові технології «вічного» друку. Вони з'явилися на ринку порівняно нещодавно. Так, принтери та МФУ з «вічними» картриджами увазі потенційних користувачів вже пропонують компанії HP і Xerox.
Що стосується комп'ютерної техніки, її експерти радять купувати гуртом у перевірених постачальників — наприклад, офіційних представників популярних брендів в Україні.