Йдеться про телеканали 112, NewsOne ZIk, які, згідно з моніторингом «Детектор Медіа» найчастіше спотворюють інформацію про події на Донбасі і транслюють меседжі, співзвучні з російською пропагандою. Скринінг, проведений журналістами виявив, що незважаючи на це, деякі компанії, і зокрема, «Молочний Альянс», продовжують розміщувати рекламу на цих телеканалах, опосередковано спонсоруючи окупантів. Зокрема, «Молочний альянс» рекламує на телеканалі ZIK свій сир «Пирятин».
Мітингувальники прийшли під офіс з плакатами «Вбівча реклама» «Не фінансуй російську пропаганду на каналах Медведчука», «Бойкот спонсорам Путіна и Медведчука» а також макетами продуктів — сиру і пакету молока, на яких було написано «Допомагаю пропаганді агресора». Пікетники передали адміністрації «Молочного Альянсу» лист-звернення з вимогою переглянути формат співпраці з холдингом «Новини», в який входять зазначені телеканали.
Представники компанії оперативно відреагували на звернення. Як пояснила представник «Молочного Альянсу», на момент укладення договору про рекламу на початку року, телеканал ZIK належав іншим власникам (угода купівлі активу нардепом від ОПЗЖ Тарасом Козаком дійсно закрилася тільки влітку 2019) і тоді на каналі працювала група журналістів, яка боролася проти російської агресії.
З огляду на зміни редакційної політики компанія прийняла рішення виключити телеканал ZIK з переліку майданчиків, на яких будуть розміщуватися рекламні кампанії брендом Групи. «Молочний Альянс — українська компанія, яка вітає здоровий патріотизм і не підтримує і не має наміру підтримувати російську пропаганду», — заявила представник Групи компаній.
На цьому тижні почався загальнонаціональний бойкот продукції компаній, в тому числі міжнародних, які продовжують розміщувати рекламу на телеканалах з антіукраіснкой позицією. «Купувати товари цих компаній означає опосередковано спонсорувати і підтримувати російську агресію в Україні», — йдеться у зверненні активістів. Заклик до бойкоту поширюється під хештегом # Вбівчареклама # медведчукзамовчи і набрав вже кілька сотень репоста. Повний список брендів, помічених у співпраці з холдингом «Новини» — за посиланням.