Традиційно під час трьох хвиль опитування експерти hh.ua | grc визначать, що найбільш важливо для пошукачів у роботодавцях, на що вони звертають увагу при виборі компанії та роботи, які галузі є привабливими на ринку праці, а які – «пасуть задніх». І головне – які ж компанії обирають українські пошукачі.
Як проходить дослідження?
Особливістю даного дослідження є те, що у ньому враховуються оцінки як пошукачів, так і експертів. Причому у співвідношенні ваги оцінки 60/40. Адже фахівці констатують: ринок праці України все більше стає «ринком кандидата», коли пошукач займає проактивну позицію та обирає роботодавця. Тому наразі важливо розуміти, якими критеріями користуються спеціалісти при виборі роботодавця, яка кореляція пріоритетів та досвіду роботи пошукача, які джерела є найвпливовішими для отримання інформації про роботодавців та як пошукачі приймають рішення про роботу. Залучення ж експертів до дослідження уможливлює збільшення об’єктивності даних завдяки незалежній оцінці привабливості роботодавців у кожному галузевому переліку.
Які можливості відкриває участь у «Рейтингу роботодавців»:
-
Для пошукачів – висловити свою думку щодо критеріїв, які визначають для вас вибір роботи та роботодавців, та допомогти «непривабливим» галузям стати краще. А отже, – шанс вплинути на ринок праці України. Щоб пройти опитування, перейдіть за посиланням.
-
Для роботодавців, які зареєструють свою компанію у «Рейтингу роботодавців», – отримати орієнтир для розвитку та дізнатись, наскільки бренд роботодавця виглядає привабливо в очах пошукачів. Додати свою компанію до Рейтингу можна за посиланням.
Які результати показав минулорічний «Рейтинг роботодавців»?
Згідно з опитуванням 2018 року, до ТОП-20 найбільш бажаних компаній увійшли (в алфавітному порядку) 1+1 Медіа, Агротек, Альфа-Банк, Winner, WOG, Vodafone Україна, EY, Київстар, Coca-Cola, COMFY, Креді Агріколь Банк, Майкрософт Україна, МакДональдз Україна, Нова Пошта, OLX, ПриватБанк, Райффайзен Банк Аваль, Samsung Україна, ТК СТБ, Фармак. При цьому дослідження показало: найпривабливішою для пошукачів є IT-галузь (за неї проголосувало 41% респондентів), кожен п’ятий опитаний хотів би працювати в медіакомпанії, PR- чи рекламному агентстві, ще 17% воліли б пов’язати своє професійне майбутнє зі сферою «Фінанси, банки, інвестиційна діяльність». Дивіться повний звіт минулорічного рейтингу за посиланням.
Готові підтримати таку розстановку сил чи хочете її оскаржити? Беріть участь в опитуванні!