Ощадбанк щороку покращує свої позиції в рейтингу. В 2017 року він вперше посів 88 сходинку, в 2018 – 66, а в 2019 – вже 42. Показовим є те, що до 2016 року Ощадбанк жодного разу не включали до переліку найдорожчих брендів.

«Я пишаюсь командою Ощадбанку і темпом, який ми тримаємо! Дякую клієнтам та партнерам за довіру. Побудова сильного бренда була однією з наших стратегічних цілей, і тепер ми отримали очікуваний результат», – зазначив Андрій Пишний, голова правління Ощадбанку.

Діловий журнал «Новое время» публікує цей рейтинг щорічно. Вартість кожного бренда розраховувала компанія MPP Consulting. Методологію оцінки засновано на фінансових результатах компаній – власників марок, а також на факторах, які можуть впливати на вартість бренда, – географічному покритті продажів, технологічній складовій, продукції, що випускається, а також на інвестиційній привабливості галузі.