Що відомо про систему

  • На розгляд скарги відводиться до п’яти робочих днів. Вся комунікація буде проводитися виключно в електронній формі та «людською мовою».

  • Скарги будуть перенаправлятися в регіони, а на центральному рівні ДМС буде відслідковувати статистику та об’єктивність відповідей.

Читайте також: Митниця запустить е-реєстр отримувачів гуманітарної допомоги

Нефьодов також застеріг від використовування спаму.

«У кожному регіоні виділені люди, яким будуть перенаправлятись скарги. На центральному рівні відслідковуємо статистику та об'єктивність відповіді. Але одразу кажу — це інструмент реакції на проблеми, а не спаму на кшталт «знизьте мита» чи «розкажіть, як імпортувати білих ведмедей». На таке відповідати не будемо», — написав він.

Читайте також: Нефьодов розповів, коли запрацює електронна митниця

Нефьодов додав, що з грудня планується інтегрувати систему в спільний Контактний центр Кабміну.

Перевірити роботу онлайн-системи скарг можна за посиланням.

Раніше повідомлялося

5 липня Кабінет міністрів України звільнив Максима Нефьодова з посади заступника міністра економічного розвитку і торгівлі та призначив головою Державної митної служби.