Для подачі звітності в електронній формі необхідно сформувати файли звіту в форматах XML та PDF, підписати їх кваліфікованим електронним підписом будь-якого українського акредитованого центру сертифікації ключів та надіслати на спеціально виділену електронну адресу банку. Накласти електронно-цифровий підпис можна за допомогою програми електронного документообігу M.E.Doc або будь-якого сервісу, який дозволяє це зробити.
«Кредобанк постійно працює над розширенням електронних сервісів для клієнтів-юридичних осіб. Відтепер позичальники банку зможуть надавати банку регулярну електронну звітність без друку паперових документів та візиту до банківського відділення. Наступним кроком стане можливість завантаження звітів безпосередньо до системи онлайн-банкінгу», – говорить директор операційного центру Кредобанку Оксана Городецька.
Досі юридичні особи-клієнти банку мали можливість замовляти готівку та отримати погодження валютних контрактів безпосередньо з інтернет-банкінгу iFOBS. У майбутньому клієнтам також буде доступна можливість віддаленої подачі документів на отримання кредитів та відкриття рахунків без візиту до відділення.