Заява Вараді
«Бізнес-клас повинен бути заборонений. Ці пасажири відповідальні за обсяг вихлопів вуглекислого газу в два рази більший порівняно з пасажирами економ-класу. І авіаіндустрія винна у збереженні неефективної і архаїчної моделі», — заявив Вараді.
Свою авіакомпанію він назвав екологічної, заявивши, що в найближчі 10 років Wizz Air має намір зменшити обсяг вихлопів ще на 30%.
Читайте також: Податок на авіаквитки: Хто і коли буде вводити
За даними лоу-коста, у травні 2019 року він генерував 56,5 грам вихлопів вуглекислого газу для перевезення одного пасажира на один кілометр. Для порівняння, у Ryanair цей показник за цей же місяць склав 66 грам.
Раніше повідомлялося
- У листопаді дев'ять країн ЄС закликали в листі на адресу заступника голови Єврокомісії, відповідального за питання екології, Франса Тіммерманса ввести загальний податок на авіацію.
Читайте також: У Франції введуть екоподаток для літаків
У яких країнах податок працює
- Німеччина ввела податок на авіаквитки ще в 2011 році, і тепер німецька сторона пропонує поширити свій механізм в якості прикладу на всі країни ЄС.
Обрати кращу картку для подорожей
- З 1 квітня 2018 року Швеція ввела податок на авіаквитки, який становить 60-400 крон (5,6-37,3 євро) в залежності від дальності перельоту.
Де хочуть ввести податок
- Франція планує ввести податок на авіацію з 2020 року. Передбачається, що з пасажирів економ-класу буде стягуватися збір 1,5 євро при вильоті в країни ЄС і 3 євро при вильоті за межі ЄС. Для пасажирів бізнес-класу цей збір становитиме 9 євро та 18 євро відповідно.
-
В Нідерландах новий податок на авіацію планують запустити з 2021 року. Планується, що збір з кожної вилітає пасажира складе 7 євро.
Одночасно з цим країна хоче ввести податок на вантажні перевезення, які виконуються авіатранспортом, у розмірі 3,85 євро з кожну тонну вантажу.