Дмитро Замотаєв, Начальник Департаменту роздрібного бізнесу Глобус Банку, розповів виданню maanimo.com про успіхи та плани.

Сьогодні ми знаходимося на початку шляху по діджиталізаціі основних послуг і продуктів банку. Торік банк сконцентрував свої зусилля на розвитку функціоналу чат-бота як зручного віддаленого помічника. За цей період нам вдалося реалізувати в чат-боті широкий спектр банківських послуг і продуктів — від класичних інформаційних послуг (найближче відділення і графік їхньої роботи, курси валюти, інформація по іпотеці, підрахунок доходу по депозиту) до складніших блоків з обслуговування і погашення кредитних карт і товарних кредитів. Наші зусилля з розвитку чат-бота як віддаленого помічника були затребувані серед наших клієнтів, що підтверджується постійно зростаючою кількістю користувачів даного сервісу (зараз це більше 8 тис. користувачів).

У поточній версії онлайн-банкінгу основними операціями, якими користуються клієнт, є платежі на користь юридичних осіб-партнерів банку (забудовників) та перекази між картками та рахунками клієнтів.

У наступному році банк планує запустити мобільний додаток, який істотно спростить роботу з банком для існуючих клієнтів, а також дозволить організувати прямі продажі продуктів особам, які поки що не є клієнтами банку. Завдання, що стоїть зараз перед банком — це створення повністю цифрової копії всіх основних банківських продуктів, що дозволить клієнтові користуватися ними протягом всього життєвого циклу, без відвідування стаціонарних відділень банку.

Отримати «Бонус до депозитів» від Глобус Банку