Причина рішення Укртелекому
- Сучасний зв'язок не залишив місця для таксофонів.
Читайте також: Кабмін дозволив Укртелекому стати мобільним
«Розвиток різних каналів комунікацій призвело до зменшення попиту на колись затребувані послуги таксофонів. Якщо в 2017 році щомісяця використовувалося близько 900 000 хвилин розмов з допомогою таксофонів, то вже в 2019 році — менше 380 000 хвилин», — повідомили в компанії.
На сьогодні Укртелеком обслуговує близько 4 800 таксофонів, всі вони розміщені в містах. В середньому щодня з одного таксофона відбувається близько 2,5 хвилин розмов.
Читайте також: Компанія Ахметова підписала мирову в багаторічному спорі за Укртелеком
«Варто зазначити, що обладнання, яке використовується на таксофонній мережі, фізично і морально застаріло, і взагалі не виробляється в Україні, що викликає складнощі з експлуатацією. Роками послуга таксофонії стає збитковішою», — говорять в компанії.