Що шукають українці в Google

  • 77% користувачів шукають в Google інформацію про потенційну покупку.
  • 73% вивчають або шукають новий бренд.
  • 72% цікавляться новинками.
  • 68% заходять в Google, щоб отримати корисні рекомендації.
  • 66% шукають продукт, який десь побачили.
  • 65% шукають найбільш відповідну опцію для своїх потреб.

Що змушує робити покупки

  • 78% опитаних відповіли, що саме інформація онлайн змусила їх зробити покупку.
  • Для 40% «відправною точкою» для покупки став магазин.
  • Для 22% – традиційні медіа.

Огляд продукції

Вивчення оглядів продуктів перед покупкою є важливим моментом для українців.

  • 74% респондентів читають або дивляться огляди продукції, що їх цікавить.
  • 37% оффлайн-покупців використовували онлайн-огляди перед походом в магазин.
  • 69% покупців перевіряли онлайн наявність товару в магазині перед походом в магазин.

Порівняти і взяти кредит готівкою в фінорганізаціях

Вибір магазину

Що стосується вибору магазину для здійснення покупок, українські покупці враховують три найбільш важливі для них фактори:

  • 67% – відзначають важливість інформації про продукт/фотографії;
  • 66% – репутацію магазину;
  • 65% – асортимент і різноманітність товару.

Як і коли проводилося дослідження

  • Дослідження проводилося IPSOS в 28 країнах, включаючи Україну, в період з 1 по 12 березня 2019 року методом онлайн-опитування, що проводилося серед українців старше 18 років, які зробили покупку за останній тиждень.