Що пропонують депутати

  • Тимчасово, протягом 180 календарних днів з дня набрання чинності, не враховувати віковий коефіцієнт у формулі, за якою визначаються ставки акцизного податку для транспортних засобів, легкових автомобілів та інших моторних транспортних засобів.

  • На постійній основі призупинити дію норми, що передбачає застосування коефіцієнтів до ставок акцизного податку:

— для транспортних засобів, що використовувалися з 5 до 8 років, — коефіцієнту 40;

— для автомобілів, що використовувалися понад 8 років, — коефіцієнту 50.

 Каско: пакети Автоексперт і Автопремиум з бонусами від «Мінфіну»

Згадані норми поширюватимуться лише на транспортні засоби, що ввезені на митну територію України до дня набрання чинності цього законопроекту як закону.

  • Пропонується виключити транспортні засоби з переліку підакцизних товарів з 2021 року.

Що дасть прийняття законопроекту

  • Завдяки закону б/у автомобілі стануть дешевше.

Читайте також: Законопроект про розмитнення євроблях готовий: ключові тези

Нагадаємо, 25 листопада 2018 року набули чинності два закони, які легалізують завезені з порушенням митного і податкового законодавства авто на єврономерах.

  • Один з них передбачає зміну формули розрахунку акцизу на розмитнення авто, який буде зменшений.
  • Другий — посилює відповідальність за порушення митних правил, зокрема, осіб, які ввозять в Україну авто в режимі транзиту або в режимі тимчасового ввезення.

Кабмін відклав введення штрафів для власників нерозмитнених авто на єврономерах до 1 січня 2020 року.

Власники автомобілів з іноземною реєстрацією в початку жовтня вимагали від Верховної Ради зареєструвати їх законопроект про доступне розмитнення автомобілів на єврономерах, визнати цей законопроект як невідкладний і передати його на голосування в парламент.