На які франшизи у сфері громадського харчування варто звернути увагу, розповіла в колонці Delo.ua керівник відділу консалтингу Franchise Group Яна Бабуцька. «Мінфін» наводить ключові тези з її публікації.

«Сімейна пекарня»

Компанія заснована в 2017 році, старт продажу франшиз почався в 2017 році. Власних об'єктів у мережі — 7, франчайзингових — 109. У 2018 році відкрито 50 об'єктів. Вартість франшизи — $5000, інвестиції — $13000, окупність — 12 місяців.

Плюсом цього проекту можна вважати те, що в ньому враховано досвід «Франс.уа», так як це одна компанія з власним виробництвом.

«Франс.уа»

Компанія заснована в 2012 році, старт продажу франшиз почався в 2013 році. Власних об'єктів у мережі — 20, франчайзингових — 116. У 2018 році відкрито 15 об'єктів. Вартість франшизи — $6000, інвестиції — $22000, окупність — 12 місяців.

У цій франшизі попит перевищує пропозицію, бажаючих запустити булочну за франшизою більше, ніж є підходящих локацій.

«Арома Кава»

Компанія заснована в 2012 році, старт продажу франшиз почався в 2014 році. Власних об'єктів у мережі — 63, франчайзингових — 220. У 2018 році відкрито 17 об'єктів. Вартість франшизи — 50000 грн, інвестиції — 120 -800 тис. грн., окупність — 6-15 місяців.

Найбільш швидкозростаюча мережа. Бізнес-модель є настільки успішною, що в місцях з великим трафіком модно побачити по два, а то й по три об'єкти на відстані 10 метрів один від одного.

Читайте також: Як відкрити кав'ярню Aroma Kava

«Львівські круасани»

Компанія заснована в 2010 році, старт продажу франшиз почався в 2015 році. Власних об'єктів у мережі — 12, франчайзингових — 66. У 2018 відкрито 17 об'єктів. Вартість франшизи — $9000, інвестиції — $25000, окупність — 18-24 місяці.

Інвестуй в ОВДП: до 16% річних плюс бонус від «Мінфіну»

Чому варто звернути на них увагу?

Сфера громадського харчування — відмінний напрямок для бізнесу, так як їсти люди хочуть завжди.

Дані формати розраховані на цільову аудиторію з достатком «середній», «середній мінус». Це говорить про те, що максимальна кількість людей може стати клієнтом даних брендів.

Невеликі інвестиції та швидкий термін окупності.

Випробувана бізнес-модель з досвідом роботи 66 і більше об'єктів. Це говорить про відпрацьовані бізнес-процеси, логістику, якісний продукт і лояльних клієнтів до даного бренду.

Читайте також: Як відкрити піцерію «Челентано»

Відомий, розкручений бренд. Ви починаєте заробляти з першого дня. Так як після відкриття нової точки під відомим брендом до вас відразу йдуть клієнти. А відкриваючи точку new name, вам потрібно буде деякий час, щоб пішли клієнти.