За офіційною статистикою в Київ приїхали гості з 34 країн. Були відвідувачі з Туреччини, Канади та ПАР. При цьому перетини між конференцією в Москві і конференцією в Києві на подив мінімальні. Лише 20% гостей відвідують обидва івенти. Решта 80% — нова аудиторія, що є приємною новиною для компаній, які постійно перебувають у пошуку нових арбітражників. Виріс і відсоток арбітражників і вебмайстрів у відношенні до компаній. При цьому кількість компаній не зменшилася. На MAC Kyiv було 73 стенди і близько 70 компаній відвідали захід за Компані пас.
Зарубіжні гості знову із задоволенням приїжджають до Києва. Особливо приємно було бачити перших осіб зарубіжних компаній, які вперше відвідали конференцію в СНД. Такий міжнародний обмін дозволяє арбітражникам знаходити більш цікаві схеми, а компаніям залучати бурж аффілейтів. Основною проблемою залишається мовний бар'єр — не всі говорять англійською. Але організатори надають перекладачів для зарубіжних компаній, щоб полегшити їм спілкування з веб-майстрами з СНД.
Хто стежив за новинами в офіційному чатику MAC, той встиг відвідати кілька тематичних вечірок, які проводилися поруч з датами конференції. Welcome Partners відкрили цю хвилю вже в неділю 6-го жовтня, а Affiliate Embassy запрошували всіх бажаючих на пізній лаундж 9-го. За 4 дні, при бажанні, можна було відвідати близько 6-8 крутих паті, що багато хто і зробив.
Уже зараз відкрився ранній продаж квитків на Московський МАС, який відбудеться в кінці квітня. За словами організаторів, він триватиме 2 дні, збере багато міжнародних гостей і ще більше тематичних вечірок. Квитки за найнижчою ціною вже доступні на офіційному сайті. Як завжди, вартість буде підвищуватися, тому якщо ви любите МАС і плануєте їхати на наступний, немає сенсу відкладати це питання в довгий ящик. Деякі компанії не відкладають і вже на Київському MAC забронювали собі стенди на московську конференцію. Це побічно свідчить про те, що конференція вдалася. Варто подумати, може взяти квиточок відразу? :)