Що зміниться
- Громадяни не будуть зобов'язані при прийомі на роботу подавати роботодавцю свою трудову книжку. Відповідно, роботодавцям не потрібно перевіряти або зберігати.
Справа в тому, що в електронних реєстрах держави дані про трудовий стаж всіх українців з 2000 року є і так. Для розрахунку пенсій чи інших соціальних виплат вже використовуються саме ці дані.
- Громадяни зможуть легко отримати електронний документ з інформацією про свій стаж в інтернеті. Цей документ вони можуть надати роботодавцю, якщо йому важливо перевірити стаж претендента з офіційних реєстрів.
Щоб отримати цей документ, потрібно буде зробити кілька кліків і скористатися ЕЦП. Роботодавці зможуть перевірити справжність документа за допомогою QR-коду, який буде автоматично накладатися на ці документи.
- Якщо є трудовий стаж до 2000 року, буде можливість занести цю інформацію в електронний реєстр — самостійно або через роботодавця. Тоді зберігати трудову книжку, як носія інформації, зовсім не буде потреби.
-
Якщо хтось все ж захоче «колекціонувати» інформацію про свій стаж у трудових книжках, ніхто забороняти не буде. Можна просити роботодавця робити в ньому записи і ставити штампи.
«Я сподіваюся, що ми зможемо прийняти закони, відповідні постанови і запустити все вже в цьому році», — написав Дубілет.
Що відомо
-
Раніше Дубілет заявляв, що планує за 6-9 місяців перевести в електронний формат документи, що стосуються кадрових питань в держорганах.
-
Крім того, Дубілет пообіцяв скоротити кількість використовуваного в уряді паперу в два рази і перевести документи в цифровий формат.