«Зараз діє нова філософія життя: авіація перестала бути елітним транспортом. Тренд на зниження вартості перельоту незмінний, він поки не досяг своєї нижньої точки. Тому ми працюємо над ефективністю в самій компанії, щоб залишатися в цьому тренді і заробляти», — сказав Дихне.
Він також зазначив, що ціни диктує ринок. «Є дуже розумна американська машина — Revenue Management. Вона автоматично аналізує ситуацію на ринку, інтенсивність продажу, рівень продажів конкурентами в сегментах і визначає рівень тарифу», — уточнив Дихне.
Картки для тих, хто часто буває за кордоном
Крім того, він підкреслив, що МАУ залишиться мережевим перевізником. При цьому значущого приросту пасажиропотоку не передбачається.
Що відомо
-
МАУ ввела знижку $15 на авіаквитки з Києва, Харкова, Львова, Одеси, Дніпра, Запоріжжя, Івано-Франківська та Чернівців в Європу.
-
У червні МАУ підняла плату за вибір місця в процесі бронювання або зміну місця під час онлайн-реєстрації за квитками економ-класу, які не включають цю послугу.