«Зараз діє нова філософія життя: авіація перестала бути елітним транспортом. Тренд на зниження вартості перельоту незмінний, він поки не досяг своєї нижньої точки. Тому ми працюємо над ефективністю в самій компанії, щоб залишатися в цьому тренді і заробляти», — сказав Дихне.

Він також зазначив, що ціни диктує ринок. «Є дуже розумна американська машина — Revenue Management. Вона автоматично аналізує ситуацію на ринку, інтенсивність продажу, рівень продажів конкурентами в сегментах і визначає рівень тарифу», — уточнив Дихне.

 Картки для тих, хто часто буває за кордоном

Крім того, він підкреслив, що МАУ залишиться мережевим перевізником. При цьому значущого приросту пасажиропотоку не передбачається.

Що відомо