«Сподіваємося, що новий закон про таксі дозволить вивести перевезення з тіні, позбавитися від застарілих норм регулювання і замість цього ввести зрозумілі і рівні правила гри для учасників ринку», — заявив керівник департаменту представництва інтересів компаній-членів ЄБА Ігор Гоцик.

Він додає, що «в Україні вперше до реформування ринку послуг таксі підійшли так комплексно і професійно, що, безперечно, є позитивним сигналом».

Законопроект пропонує

  • Скасування необхідності отримання ліцензій для проведення діяльності з внутрішніх перевезень пасажирів на таксі, внутрішніх перевезень пасажирів легковими автомобілями на замовлення.

Натомість запроваджується обов’язок подання до Державної служби України з безпеки на транспорті повідомлення про початок надання послуг внутрішніх перевезень. (Наразі ліцензії є досить бюрократичними в отриманні та їх вартість дорівнює розміру одного прожиткового мінімуму для працездатних осіб, що діє на день прийняття рішення про видачу ліцензії, проте, без її наявності на бізнес накладаються суттєві штрафи в сотні тисяч гривень);

  • Введення категорії «автомобільний індивідуальний перевізник», який діє на підставі дозволу, що надає право здійснювати внутрішні перевезення пасажирів без реєстрації фізичної-особи підприємця;

  • Надання можливості укладення договору перевезення автомобілем в електронній формі;

 Кредитні картки для водіїв
  • Надання Державній службі України з безпеки на транспорті повноважень щодо здійснення перевірок дотримання законодавства шляхом здійснення контрольного придбання послуг;

  • Також Державній службі України з безпеки на транспорті буде надано функцію Державного реєстру автомобільних перевізників.