«Звісно, ця система стає цікавою тоді, коли у неї велика база, коли приєднуються великі банки, і ось ми вже на фініші з Приватбанком», — сказала Рожкова. 

Вона також повідомила, що найближчим часом НБУ може затвердити комерційні тарифи між учасниками BankID НБУ, що сприятиме активізації її роботи.

«Банки, які мають велику клієнтську базу і провели досить серйозну роботу з верифікації своїх клієнтів, просто так віддавати ідентифікаційні дані іншим гравцям не хочуть, і це, напевно, логічно. Тому нині ми розробляємо так званий тариф, який працюватиме всередині цієї системи, коли учасник, який хоче скористатися ідентифікаційними даними, має заплатити тому банку, у кого ці ідентифікаційні дані отримував», — сказала Рожкова.

 Депозит Стандарт від Приватбанка

Вона також повідомила, що з початку 2019 року було здійснено більше ніж 700 тис. входів у систему BankID і понад 200 тис. активних запитів на ідентифікацію клієнтів.

Що відомо