«Українці більше купувати не стали, – розповідає директор Асоціації постачальників торговельних мереж Олексій Дорошенко. – Просто вони стали платити більше за певні продукти».

За його словами, зростання товарообігу склало практично стільки ж, скільки й інфляція за цей період.

«У нас темпи зростання продажів тримаються на рівні ринку — іноді вони підвищуються, іноді – знижуються», – говорить Ганна Панасюк, директор з маркетингу «ЕКО-маркету».

За її словами, зростання товарообігу може бути пов'язаним з тим, що роздрібні мережі останнім часом відкривали нові магазини, а також проводили багато акцій і вкладалися в рекламу.

«До того ж, раніше люди ніяк не могли відійти від кризи, а зараз це потроху відбувається», – говорить Панасюк.

Втім, на ринку дрібної побутової техніки справи йдуть значно краще. Генеральний директор Philips Україна Сергій Гонтар стверджує, що продажі на цьому ринку в першому півріччі зрросли на 17%.

Гонтар пояснює це зростанням попиту на інноваційні товари, спробувавши які, людям складно від них відмовитися: електричні зубні щітки, фотоепилятори, техніку на акумуляторах і кавомашини. Щоравда, влітку темпи зростання і цього товару впали до 8%.

У другому півріччі 2019-го оборот роздрібної торгівлі точно не буде скорочуватися. Він зросте приблизно на 6%, в залежності від рівня інфляції, прогнозує Дорошенко.