Що це значить

  • У BlaBlaCar зазначають, що рішення прийнято в межах загальної стратегії розвитку: компанія прагне стати глобальним маркетплейсом для автодорожніх поїздок, об'єднавши на одній платформі карпулінгові та автобусні пропозиції, щоб дати пасажирам широкий вибір транспортних засобів.

Наголошується, що технології Busfor дозволяють придбати автобусні квитки на рейси понад 7000 перевізників в країнах Центральної та Східної Європи, що робить компанію лідером у сфері онлайн-дистрибуції.

З якою кредиткою краще їхати за кордон. Рейтинг карт

«Спільними зусиллями обидві компанії змогли б значно краще задовольняти потреби пасажирів і автобусних перевізників, а також прискорити темпи цифровізації автобусного ринку», — ідеться в прес-релізі.

Що відомо

  • Очікується, що закриття угоди відбудеться в 4 кварталі 2019 року, оскільки необхідно отримати регуляторні схвалення.
  • BlaBlaCar назвав Україну серед топ-3 країн за швидкістю розвитку — у січні-червні 2019 року український ком'юніті BlaBlaCar перетнуло позначку в 5 мільйонів користувачів.