Суть проблеми
Як зазначив Нефьодов, основні проблеми виникають при розмитненні автомобілів, «старших» 10 років.
«Оцінити вартість автомобіля, якому 15 років, і дивитися, скільки разів він був битий або пофарбований, для митниці досить складно і проблемно», — розповів він.
За його словами, різниця у вартості 500 доларів може бути істотна.
Читайте також: Українці перестали масово везти «євробляхи» на розмитнення
Що пропонують
«Для найдешевших авто було б логічно зробити якусь фіксовану суму за розмитнення, щоб спростити цей процес і зменшити кількість скандалів і можливих корупційних ризиків», — розповів голова ДМС,
«Мінфін» дарує карту технічного асистансу
Як зазначив Нефьодов, зараз Комітет з питань фінансів, податкової та митної політики ВР розробляє законодавчі зміни, які стосуються спрощення розмитнення євроблях.
Що відомо
- 12 вересня Рада відклала введення штрафів за нерозмитнені авто на іноземній реєстрації ще на 3 місяці.
-
19 вересня у Мінінфраструктури відбулася нарада щодо перегляду порядку розмитнення транспортних засобів з іноземною реєстрацією, на якому теж запропонувалирозділити «євробляхи» на дві категорії за умовами розмитнення.