Суть проблеми

Як зазначив Нефьодов, основні проблеми виникають при розмитненні автомобілів, «старших» 10 років.

«Оцінити вартість автомобіля, якому 15 років, і дивитися, скільки разів він був битий або пофарбований, для митниці досить складно і проблемно», — розповів він.

За його словами, різниця у вартості 500 доларів може бути істотна.

Читайте також: Українці перестали масово везти «євробляхи» на розмитнення

Що пропонують

«Для найдешевших авто було б логічно зробити якусь фіксовану суму за розмитнення, щоб спростити цей процес і зменшити кількість скандалів і можливих корупційних ризиків», — розповів голова ДМС,

«Мінфін» дарує карту технічного асистансу

Як зазначив Нефьодов, зараз Комітет з питань фінансів, податкової та митної політики ВР розробляє законодавчі зміни, які стосуються спрощення розмитнення євроблях.

Що відомо

  • 12 вересня Рада відклала введення штрафів за нерозмитнені авто на іноземній реєстрації ще на 3 місяці.
  • 19 вересня у Мінінфраструктури відбулася нарада щодо перегляду порядку розмитнення транспортних засобів з іноземною реєстрацією, на якому теж запропонувалирозділити «євробляхи» на дві категорії за умовами розмитнення.