За словами самого Станіслава в цей бізнес він прийшов завдяки інтересу до сфер IT та e-commerce, які зараз стрімко розвиваються в Україні.
«Я дуже радий, що мене запросили в компанію Dinero, для мене, як професіонала, це стало цікавим викликом, тому що Fintech – абсолютно новий ринок, – каже Станіслав. – Мій попередній досвід пов'язаний з омніканальним рітейлом, і я впевнений, що його застосування у фінансовій сфері може дати дуже хороші результати».
Омніканальний рітейл – комплексний підхід до покупця, який передбачає, що клієнт обирає найбільш зручний для себе канал здійснення покупки. Незалежно від каналу просування та продажу на товари діє одна ціна та розповсюджуються одні й ті ж акції (прим. ред).
Головним принципом своєї роботи новий CMO називає системність і дуже просто пояснює це: «У будь-якому бізнесі важлива системність, тому що без неї ніякий креатив не врятує. Це може зіграти лише в короткій перспективі, але для стратегічної діяльності – не варіант. Тому свою роботу в компанії я планую будувати за схемою „Стратегія – Креатив – Дії“. Адже без чіткої стратегії буде хаос, без креативу – нудьга, а без конкретних дій реалізувати задумане вийде лише на папері. А в мої плани значно масштабніші».
Dinero – молода та амбіційна компанія, успіх якої забезпечується сильною командою професіоналів. Тут кожен співробітник бере участь у формуванні репутації бренду, тому багато уваги приділяється створенню комфортних умов для кар'єрного та особистісного становлення співробітників.