Що змінилося
- Легендарний автомобіль оснастили електроприводом, 1-ступінчастою коробкою передач і акумуляторною системою VW e-up!.
Комплектуючі надає VW, а переобладнанням займається спеціалізована компанія eClassics.
Начинка
- Акумуляторна система вбудована в днище і складається з 14 модулів, кожен потужністю 2,6 кВт·год. Модулі літій-іонних акумуляторів разом забезпечують вироблення енергії до 36,8 кВт·год.
- Через батареї посилили шасі і гальма. В результаті загальна вага автомобіля збільшилася до 1280 кг.
- При цьому e-Beetle розганяється до 50 км/год за чотири секунди до 80 км за вісім секунд.
- Його максимальна швидкість — 150 км/год, а заряду вистачає на 200 км.
Якщо під час поїздки у e-Beetle електрика закінчується, то комбінована система зарядки дозволить швидко накопичити енергію. У компанії стверджують, що для поїздки на відстань більше 150 км достатньо близько години.
Крім того, концепцію модульної заміни хочуть використовувати і для подальшого перетворення інших історичних автомобілів.
«Ми вже працюємо разом над підготовкою платформи для автобуса. E-Porsche 356 також може бути реалізований в майбутньому», — сказав Томас Шмолл, член ради директорів Volkswagen Group Components.