Для багатьох людей старшого покоління SEO-спеціаліст, affiliate-менеджер або developer — це не професії, а набір незрозумілих слів. І пояснити родичам, чим саме ти займаєшся на роботі, буває складно. Зате це можна показати — що ми і зробили на першому в історії компанії Дні батьків.
На відміну від школи, на цих «батьківських зборах» не говорили про поведінку дітей і не збирали гроші на проектор. Мами і батьки наших співробітників вивчали офіс, занурювалися в робочу атмосферу, брали участь у брейн-рингу та їли солодощі. Звісно, не обійшлося без вітальних подарунків — для довгого чаювання і затишних вечорів.
Після екскурсії офісом та веселої фотосесії з дітьми, батьки вирушили дивитися презентацію, яку для них проводили генеральний директор компанії Treeum Іван Євтушенко і HR-директор Ольга Яковенко. З неї гості дізналися, як створювалася компанія, хто (крім їхніх дітей) в ній працює, якими результатами ми пишаємося і до чого прагнемо, а також чому ми називаємо баги — фічами, а наради — дискотеками.
Фінансовий лікнеп, шампанське і малиновий торт
Звичайно ж, батькам було цікаво дізнатися, де їхні діти проводять більшу частину дня і чим займаються. Але на цьому програма не закінчилася: після відпочинку з вином і печивом ми влаштували нашим гостям брейн-ринг. Ведучим був Олексій Козирєв, він же і готував питання командам — про облікову ставку та векселі, крос-селінг та лідогенерацію. Доречним став багаторічний досвід роботи Олексія у банківській сфері: на кожне питання у нього знайшлася своя цікава історія.
А ще учасники гри пробували себе в ролі інвесторів і обирали найвигідніші варіанти вкладення $10 000 серед гривневих і валютних депозитів, ОВДП та класичного підходу «залишити під матрацом». Деякі батьки завдяки грі дізналися про програму «Бонус до депозитів», що підтверджує правдивість прислів'я «чоботар без чобіт». Команда переможців отримала шампанське і малиновий торт, а всі учасники — нові знання і заряд позитиву.
Зі слів батьків, все вийшло душевно і цікаво, а значить, наш задум вдався на 100%. І ми сподіваємося, що Parents Day стане ще однією приємною традицією нашої компанії.
10 цікавих фактів про Treeum
Роком народження компанії можна вважати 2008-й, коли було запущено фінансовий онлайн-портал «Мінфін». Своєю появою Treeum зобов'язаний чотирьом підприємцям, троє з яких знайомі ще зі студентських часів. За минулі 10 років компанія пережила дві фінансові кризи, купила головного конкурента і перетворила обидва портали — «Мінфін» і finance.ua, у впізнавані бренди.
Зараз у компанії працює 137 співробітників, середній вік яких — 31 рік. Дівчата домінують, але незначно, — їх у нас 52%.
Щомісяця портал «Мінфін» відвідує 3 мільйони читачів, а finance.ua — 2,3 мільйона. Для багатьох з них наші ресурси — джерело корисної інформації, а ще тут можна легко і швидко знайти потрібний фінансовий продукт. І це результат злагодженої роботи десятків професіоналів — розробників, аналітиків, продакт-менеджерів, маркетологів, журналістів та ін.
За допомогою нашої програми «Бонус до депозитів» банки щороку залучають близько мільярда гривень вкладів. За 5 років дії програми компанія виплатила вкладникам понад 16 мільйонів гривень. Рекордну виплату — 21 408 грн отримав клієнт банку Альянс, який розмістив на депозиті $230 тис.
В 2019-му компанія активно взялася за просування youtube-каналів: для finance.ua і «Мінфін» сумарно вже знято понад 30 роликів. І якщо ви хочете отримувати актуальну і корисну інформацію про фінансові продукти — саме час на них підписатися.
В нашій компанії є Фонд щастя та Фонд допомоги. З кожної 1 000 гривень валового прибутку 3 грн відкладається у Фонд щастя, і ще 1 грн — у Фонд допомоги. Методом голосування ми визначаємо, куди витратити гроші з Фонду щастя: на курси ораторського мистецтва, абонемент у спортзал чи нову кавоварку. Фонд допомоги потрібен для підтримки співробітників, у яких виникли проблеми зі здоров'ям або інші життєві складнощі.
Ми з радістю беремо участь у соціальних проектах — Пробігу під каштанами та Дні Донора, допомагаємо дітям з Вишевицької школи-інтернату. А ще щороку у День народження компанії висаджуємо дерева в парках і скверах — можливо, саме завдяки нам Київ залишається найзеленішою столицею Європи ).
Співробітнику, який пропрацював у компанії 60 днів, надається бонус — додатковий вихідний. З однією умовою — провести його потрібно активно і яскраво: докази у вигляді фото з'являться на Facebook-сторінці.
Наприкінці кожного місяця HR-відділ компанії організовує День іменинника, і це завжди яскраво і весело: іменинники місяця отримують привітання колег і подарунки від компанії, а потім всі разом їдять піцу та солодощі.
Двічі на тиждень ми займаємося йогою — покращуємо гнучкість і налаштовуємося на продуктивний день.