Чат-бот допоможе:

  • вирішити питання онлайн за допомогою служби підтримки;
  • переказати гроші на інші картки Восток Банку;
  • поповнити мобільний;
  • дізнатися поточний баланс та історію операцій;
  • змінити налаштування картки;
  • знайти найближче відділення або банкомат.

Як почати роботу з чат-ботом

Telegram: перейдіть за посиланням або знайдіть чат-бот самостійно у пошуковику месенджера за назвою «Восток Банк».

Viber: перейдіть за посиланням або знайдіть закріплене посилання у спільноті Восток Банку у Viber.

Ви також можете знайти посилання на чат-боти у нижньому лівому куті сайту та одразу перейти до роботи в обраному месенджері.

«Наша задача – пропонувати зручні та технологічні рішення клієнтам Восток Банку, завжди бути поруч і на зв’язку. Важливо, щоб у клієнта був вибір каналів комунікації з банком, можливість отримати швидку відповідь у зручному каналі зв’язку. Саме тому ми впровадили цілодобову підтримку там, де наші клієнти звикли отримувати будь-яку інформацію – в найпопулярніших в Україні месенджерах», — прокоментував Олег Андреєв, начальник Департаменту інформаційних технологій Восток Банку.​