Що це значить

Наголошується, що з початку року Amazon запустив 150 інструментів і послуг, які повинні допомогти незалежним компаніям збільшити продажі на майданчиках ритейлера.

Кошти планують витратити на створення нових інструментів і послуг, а також на інфраструктуру і персонал.

Крім купівлі та продажу різноманітної продукції, Amazon більше 10 років надає свій сайт стороннім продавцям, на частку яких у 2018 році припадало 58% продажів компанії в штучному вираженні.

Читайте також: Єврокомісія може оштрафувати Amazon на 23 млрд доларів

Деякі продавці останніми роками почали скаржитися на зростання витрат на використання логістичної мережі і покупку реклами.

Віцепрезидент компанії Ніколас Дениссен заявив, що Amazon реагує на відгуки продавців. «Їхній успіх — це наш успіх», — додав він.