У компанії також уточнили, що пілотним регіоном роботи онлайн стане Київ і Київська область.

Доставку будуть здійснювати на спеціально обладнаних автомобілях, де буде суворо дотримано температурний режим. До кінця року компанія планує запустити онлайн-магазин з доставкою в Одесі, Харкові, Львові, Івано-Франківську та Дніпрі.

Що пропонує новий сайт

  • На сайті є інтелектуальний пошук, особистий кабінет, списки покупок, збереження історії замовлень і вибраних товарів.
  • Також є функції відстеження статусу виконання замовлень, інформація про програму лояльності, індивідуальні пропозиції та інше.
  • На сайт можна зайти за допомогою одноразового пароля. Користувач отримує його на мобільний телефон під час кожної авторизації. На сайті три мови — українська (за замовчуванням), російська та англійська.
  • Зараз в онлайн-магазині представлено близько 14 тис. позицій. Також там є власна продукція і торговельні марки. До кінця 2019 року Metro хоче збільшити пропозиції непродовольчих товарів.