Згідно з повідомленням, виручка в квітні-червні підскочила на 42% — до 114,92 млрд юанів (16,74 млрд доларів). Експерти в середньому прогнозували цей показник на рівні 111,83 млрд юанів.
Чистий прибуток компанії в першому фінкварталі збільшилася до 21,25 млрд юанів порівняно з 8,69 млрд юанів. Минулого року показник впав через виплати компенсацій працівникам.
Читайте також: Малий бізнес не виживе без компаній-гігантів
Виручка ключового бізнесу у сфері електронної комерції підскочила на 44%, до 99,5 млрд юанів, в сфері «хмарних» технологій — на 66%, до 7,8 млрд юанів.
Річна аудиторія користувачів роздрібних сервісів Alibaba в Китаї зросла за квартал на 20 млн чоловік, до 674 млн користувачів.
Alibaba володіє найбільшими в Китаї платформами електронної комерції, включаючи найпопулярнішу з них — Taobao.
Компанія зводить на цих платформах покупців і продавців, надаючи їм різні сервіси. При цьому на Alibaba доводиться 80% обороту електронної торгівлі в країні.