«Фінансовий сектор потребує ефективного механізму захисту прав клієнтів фінустанов. Це дозволить зробити фінансові послуги ще привабливішими та заохотить громадян до ширшого їх використання», — заявив Смолій.
За його словами, для комплексного здійснення цієї функції регулятор створив новий підрозділ у Національному банку – управління захисту прав споживачів фінансових послуг, яке опікуватиметься захистом прав клієнтів та працюватиме над розвитком клієнтоорієнтованого регулювання.
«Від якісно виконаної нашої роботи виграють всі – і споживачі, і фінансові організації, які зможуть ще активніше просувати свої послуги для задоволення потреб своїх клієнтів», – зазначив Смолій.
Голова Національного банку додав, що повноцінно функція захисту прав споживачів повинна запрацювати на початку 2020 року.