Компанія заробляла, головним чином, на послугах мобільної передачі даних. Дохід у цій частині склав 5,2 млрд грн, а кількість користувачів мобільного інтернету збільшилася на 16,2% – до 15,7 млн.
Обсяг споживання дата-трафіку зріс на 84,7% — до 3,3 ГБ на абонента. За три місяці кожен абонент в середньому використовував 571 хв. Це на 1,5% менше, ніж роком раніше.
Дохід від послуги фіксованого зв'язку зріс на 11,9% — до 333 млн грн, а кількість абонентів зросла на 11,5% – до 1 млн.
Загалом кількість абонентів за підсумками другого кварталу зменшилась на 300 тисяч – до 26,2 млн SIM-карт.
Середній дохід з одного абонента в місяць за мобільний зв'язок збільшився на 26,9% — до 66 грн, інтернет обходився клієнтам до 76 грн (+4,4%).
За квартал капітальні інвестиції оператора склали 1,2 млрд грн, що на 24,3% більше, ніж за аналогічний період минулого року. Ще понад 2 млрд грн податків, зборів та платежів за ліцензії компанія перерахувала в бюджет.
Показник EBITDA збільшився на 46,8% — до 3,6 млрд грн, збільшивши таким чином рентабельність за EBITDА на 9,9 процентних пункта (п. п.) – до 65%.
За підсумками 2018 року чистий дохід Київстару складав 18,7 млрд грн, що на 13,2% більше, ніж за 2017 рік.