Це стало можливо завдяки пристрою, вмонтованому в термінали поповнення платіжних карток, який дозволяє їх зберігати і видавати клієнту автоматично.
Все, що знадобилося клієнту для отримання картки — номер мобільного телефону, ініціали та кілька секунд часу. Таким способом на фестивалі отримали свої карти більше 50 відвідувачів заходу. Цей проект був реалізований за 6 тижнів «з нуля» як тестовий, в серії технологічних розробок, над якими працює ІТ-команда ПУМБ.
«В рамках стратегії digital-трансформації ПУМБ ми впроваджуємо культуру управління змінами на рівні всього банку. Зміни неможливі без інновацій, які, в свою чергу, неможливі без готовності йти на експеримент. Ця філософія дозволила нам переглянути стандартну функцію ІТ-підрозділу банку і почати працювати в форматі внутрішнього R&D центру. Ми тестуємо ефективність наших напрацювань в реальних умовах. Саме так народилася ініціатива з видачею карток на фестивалі UPark. Отримані успішні результати дозволяють нам в майбутньому розглядати можливість масштабування технології видачі карток за допомогою терміналів самообслуговування на рівні мережі банку», — коментує директор департаменту інформаційних технологій банку ПУМБ Андрій Бегунов.