Що це значить
За його словами, під час голосування бюджету на 2019 рік внесли зміни в Податковий кодекс, згідно з яким підприємство додатково обтяжили податком у сумі 3 мільярди гривень.
«У жодній країні світу під залізниці податок на землю не сплачують взагалі», — додав Рязанцев.
Він наголосив, що ДФС, Мінфін, Мінагрополітики, Мінекономрозвитку, Мінрегіон, Мін'юст з різних причин вирішили відправити на доопрацювання проект закону про зміни в Податковому кодексі щодо повернення коефіцієнта 0,25 при оподаткуванні земель залізничного транспорту, який розробила УЗ. Ініціативу Укрзалізниці підтримало лише Міністерство інфраструктури.
Читайте також: Працівникам «Укрзалізниці» підвищать зарплати
«До чого призведуть додаткові витрати „Укрзалізниці“ в 3 мільярди гривень на рік? По-перше, підприємство буде змушене переглянути обсяги пасажирських перевезень у бік зменшення. Також будемо змушені активізувати роботу щодо скорочення малоефективною інфраструктури, незважаючи на те, що здебільшого вона несе на собі соціально-економічну навантаження в депресивних регіонах», — заявив директор з розвитку бізнесу УЗ.
Також в Укрзалізниці заявили, що пасажирські перевезення приносять компанії 10 мільярдів гривень збитків щорічно.