Що сталося

У жовтні минулого року чоловік планував летіти з Варшави в Тель-Авів разом з дванадцятьма родичами, але був змушений залишитися в Польщі і полетів лише наступного дня.

Відомо, що персонал попросив доплатити за перевіз на борту пластикового пакета 25 шекелів (€ 6). Оплату в доларах і запропонований платіж з кредитної картки працівників компанії не влаштував. Інших грошей у пасажира з собою не виявилося.

Читайте також: Wizz Air запустив продаж квитків з аеропорту Бориспіль

Ознайомившись зі всіма доказами та обставинами справи, суд Петах-Тікви постановив, що пасажирові, чиї плани були змінені через порушення працівників лоукостера, належить грошова компенсація в розмірі 7400 шекелів (€1885).

Кращі кредитні картки для мандрівників

Нагадаємо, за постановою ЄС N 261/2004 в ситуаціях зі затримкою чи скасуванням рейсу авіакомпанія зобов’язана виплатити постраждалому пасажиру грошову компенсацію.