За даними інституту дослідження ринку, середній дохід шоперів становить 5,6 тис грн — це на 44% більше, ніж у тих, хто не робить покупки в мережі.

За останні 6 місяців найчастіше в інтернеті купували побутову техніку й електроніку (45%), одяг (43%), а також косметичні товари й парфумерію (37%). Цьогоріч, як порівняти з минулим, зросли продажі аксесуарів для будинку, посівши четверте місце. На онлайн-платформі OLX простежується схожа статистика.

GfK у своєму дослідженні також запитав респондентів, чому вони роблять покупки в онлайні. Мотивація придбання в мережі для різних товарів неоднакова. Ті, хто купували в онлайні дитячі речі, меблі та одяг, пояснили це «більш низькою ціною в інтернет-магазині, як порівняти із звичайними». Ті, які замовляли одяг і мобільні телефони, сказали, що просто не люблять ходити по магазинах і вибирати щось.

В яких регіонах України найбільше онлайн-шоперів:

  • Центральна Україна — 24%
  • Західна — 23%
  • Південна — 17%
  • Східна — 13%
  • Північна — 12%
  • Київ — 10%

Можна зробити висновок, що у столиці майже стільки ж шоперів, як у північній чи східній частинах країни.

Найчастіше в онлайні роблять покупки українці від 26 до 35 років. Причому близько 51% з них — через спеціальний мобільний додаток.

Середній чек на товари:

  • Транспорт — 31 тис грн
  • Запчастини для ремонту — 750 грн
  • Електроніка — 680 грн
  • Хобі, розваги та спорт — 615 грн
  • Будинок і сад — 420 грн
  • Мода і стиль — 240 грн
  • Дитячий світ — 160 грн

На онлайн-платформі OLX середній чек покупок з доставкою, яку обирають більшість користувачів онлайн-магазинів, збільшується до 850 грн.

Розплачуються покупці переважно карткою — 38 %, платять готівкою кур'єру — 22%, а от перераховувати кошти на банківську картку продавця готові лише 15%.