Здійснення співпраці на підставі електронних документів, з одного боку, скоротило час на розгляд та отримання фінансування клієнтом, а також оптимізувало витрати Клієнта на логістику, зберігання оригіналів первинних документів та їх наступну доставку до банку. А з іншого — Клієнт отримав можливість безпечно залучати додаткове фінансування, не переймаючись про можливість втрати оригіналів документів чи перевірки дійсності підписів, оскільки всі дані зберігаються на цифрових носіях, є відновлюваними, і внесення змін до яких після накладення підписів стає неможливим.
«Нові розробки у сфері цифрових технологій та кібербезпеки дозволяють нам запроваджувати та вдосконалювати сервіси, які відчутно збільшують ефективність нашої роботи з клієнтами та значно оптимізують витрати часу й коштів на банківське обслуговування серед клієнтів. Маючи майже 30-річний досвід роботи на ринку банківських послуг, ми завжди йдемо в ногу з часом, приймаючи його виклики, та створюємо сучасний ТАС-банкінг для комфорту, свободи та успішного розвитку бізнесу наших клієнтів», — підкреслив Євгеній Махно, директор департаменту торговельного фінансування, лізингових та факторингових операцій Таскомбанк.
Детальніше про факторинг від Таскомбанк тут.