Згідно з дослідженням, в столиці спостерігається зростання популярності концептуальних ресторанів і закладів з азіатською кухнею (в'єтнамською, корейською), закладів з недорогими морепродуктів.
Крім того, кияни стали частіше цікавитися рибними ресторанами. У той же час популярність бургерів і стейків стрімко падає.
Згідно з прогнозами експертів, очікується падіння популярності грузинської та японської кухні.
Згідно з дослідженням, щорічно в Києві помітно змінюється кількість ресторанів і кафе. У 2013 році налічувалося 1672 цих установ, а в 2014 — 1573.
2015 рік виявився ще менш сприятливим для цього виду бізнесу: кількість кафе і ресторанів зменшилася до позначки 1488.
В 2016 році відкрилося лише 105 нових ресторанів і кафе. А в 2017 — їх стало 1800. У 2018 році з'явилося 20 нових закладів, а в цьому році — додалося ще 30.
Відкриваються установи середнього сегмента, кафе, бари, монопродуктові заклади. Однак, як показує аналіз, різкого зростання таких закладів не передбачається.
Головні проблеми ринку громадського харчування — високі орендні ставки на приміщення під ресторани і низький рівень платоспроможності клієнтів.
Сьогодні цей ринок характеризується відносно невисокими бар'єрами виходу для нових гравців.
Практика столичних рестораторів показує, що сума орендних платежів не повинна перевищувати 20% виручки.