Європейська комісія почала монопольне розслідування щодо американської технологічної компанії Амазон. Як повідомляє lblv.ru, компанію підозрюють у незаконному використанні інформації про окремих роздрібних продавців. У Єврокомісії хочуть знати, чи дотримується керівництво Amazon правил антимонопольного законодавства.
Маргрет Вестагер, що є фахівцем з антимонопольної політики у ЄС, відзначає, що європейці все частіше віддають перевагу онлайн-покупкам. Електронна комерція вплинула на зростання роздрібної торгівлі, а також запропонувала більш вигідні ціни. Великі онлайн-платформи іноді ведуть нечесну гру, яка полягає в антиконкурентній поведінці щодо роздрібних продавців.
У Європейській комісії розглянуть угоди Амазон з рітейлерами, і дізнаються, як відбувається вибір продукції для Buy Box − розділу, з якого користувачі можуть відразу відправити вибрані товари у кошик. Якщо товар роздрібних продавців потрапить до цього розділу, шанси на покупку такої продукції істотно збільшуються.
Платформа Амазон використовується у таких цілях:
• для продажу на сайті продукції конкретно цієї компанії;
• як майданчик, на якому незалежні продавці безпосередньо здійснюють реалізацію свого товару.
Раніше стосовно Амазон почали подібні розслідування регулятори Італії, Німеччини, Люксембургу та Австрії. На Amazon, також як і на Гугл і Фесбук, надходить найбільше скарг від конкурентів, що спонукало антимонопольні служби зайнятися розслідуванням діяльності цих компаній.
Якщо вина корпорації буде доведена, необхідно буде сплатити штраф, розмір якого складе 10% від річної виручки. Для Amazon це майже 23 мільярди доларів, зазначає lblv.ru.
Керівництво компанії повідомило, що допоможе у розслідуванні і має намір співпрацювати з владою.
Кирило Дорофєєв, фінансовий аналітик LBLV.com